Tuesday, December 20, 2011

Parti Facebook Dan Parti Myspace Bergaduh!

Assalamua'laikum dan Hye guys.

Seriously, saya tengah mengantuk ni sebenarnya sampai sempat lah lakar peta dunia dekat lecture hall tadi.  Loklaq kan? Hehehe. Ni dah balik bilik memang standard saya akan spent time la sekejap untuk online. And saya rasa semua orang buat macam tu jugak kan?? Errrr... ke aku je ni??

Facebook-ing, Twitter-ing and browsing some 'stuffs' and hey, I've found this awesome video.

Click it and watch it tau guys!



Made by:  Kyopropaganda 


"AKU LAPAAARRRRR!!" :)


 Disclaimer : Owner account YouTube yang upload ini dah cakap siap-siap bahawasanya video ini hanya melawak ja, dia tak mau ludah-ludah ni. So no unsur-unsur politik ok. :)

2 comments:

Unknown said...

ok ini best hahahahah!!!!!!!!!!

Akemal said...

haha..aku suka kyo.gempak ah....amik kau.haha